| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SC-2-C | 1 | CX | 4 | 81470 |
| CC-68-C | 1 | CX | 4 | 94687 |
| 42312520 | 2 | CX | 4 | 23030 |
| 32.615 ROUGH (SPECIAL) | 2 | CX | 4 | 26462 |
| PDJCW-C | 2 | CX | 4 | 48531 |
| SC-2-C | 2 | CX | 4 | 55275 |
| 157661 | 2 | CX | 4 | 56922 |
| SC-2-C | 2 | CX | 4 | 64700 |
| TC-07A-C | 2 | CX | 4 | 56922 |
| 9C8KW-R | 9 | CX | 4 | 26462 |
| 157661 | 9 | CX | 4 | 31786 |
| TC-07A-C | 9 | CX | 4 | 31786 |
| 042-1043-20-C | 9 | CX | 4 | 98387 |
| P312-C | 9 | CX | 4 | 43786 |
| C-111-C | 9 | CX | 4 | 97308 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |