מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
NAS907 TYJSZ77 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
C04075 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
33887 | 2 | ZZ | 4 | 03882 |
46747 | 2 | ZZ | 4 | 65400 |
3012 77 | 2 | ZZ | 4 | 03882 |
C2013 77 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
550 77 | 2 | ZZ | 4 | 65400 |
3701-0018 | 9 | 9Z | 4 | 13130 |
04075 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
2013 77 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
818 77 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
NSS907 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
NAS907 TYJSZ77 | 1 | ZZ | 4 | 80244 |
46747 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
550 77 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
2013 77 | 9 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |