מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
117054 | 2 | SB | 2 | 12204 |
FFB571TYPEA | 1 | XX | X | 81348 |
117054 | 1 | ZZ | 2 | 7X677 |
2061 | 2 | SB | 5 | 1DF03 |
0911045-3 | 2 | TU | 5 | 6N299 |
N112 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
117054 | 2 | XX | X | 72915 |
N112 | 2 | SB | 2 | 78500 |
117054 | 9 | SB | 2 | 24617 |
875584028 | 9 | XX | X | 63734 |
117054 | 9 | SB | 2 | 23705 |
0911045 | 9 | SE | 5 | 92392 |
85473 | 9 | XX | X | 08683 |
911045 | 9 | XX | X | 92392 |
SFP161 | 9 | SB | 2 | 33705 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |