מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CSA344 1-2 13 | 2 | XX | X | 88080 |
150-434ZPC104 | 2 | XX | X | 27235 |
150-409ZPC104 | 2 | XX | X | 27235 |
150-415FPC104 | 2 | XX | X | 27235 |
150-415YPC104 | 2 | XX | X | 27235 |
150-415ZPC104 | 2 | XX | X | 27235 |
150-619FFPC104 | 2 | XX | X | 27235 |
150-619FPC104 | 2 | XX | X | 27235 |
20-104 | 2 | XX | X | 27235 |
ENF43ITEM333 | 2 | XX | X | 88080 |
ENF5-1PC10 | 2 | XX | X | 88080 |
ENK43ITEM509 | 2 | XX | X | 88080 |
END43ITEM333 | 2 | XX | X | 88080 |
END5PC10 | 2 | XX | X | 88080 |
ENM43ITEM92 | 2 | XX | X | 88080 |
ENM5APC10 | 2 | XX | X | 88080 |
GN5-1PC6 | 2 | XX | X | 88080 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |