תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| CD1-2MR95000HMSP0RM1PCT | 2 | XX | X | 96214 |
| 18530-80 | 2 | XX | X | 28569 |
| C12-9501F | 9 | XX | X | 00327 |
| C12-952F | 9 | XX | X | 00327 |
| DC1-2A | 9 | ZZ | 5 | 19701 |
| 309-0121-00 | 9 | ZZ | 5 | 80009 |
| 309-0120-00 | 9 | XX | X | 80009 |
| 309-120 | 9 | XX | X | 80009 |
| 309-121 | 9 | XX | X | 80009 |
| 309121 | 9 | XX | X | 80009 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |