מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B122200-1036 | 1 | 48 | 5 | 30184 |
M22684-01-0035 | 2 | TX | 3 | 81349 |
MILR22684-1 | 1 | TX | 3 | 81349 |
418295-35 | 1 | KE | 5 | 96214 |
RL07S271G | 1 | TX | 3 | 81349 |
VBE630-270E2PCT | 2 | ZG | 3 | H0203 |
352250000631 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
4171401-53 | 2 | ZB | 4 | 05869 |
7900183-17 | 2 | 9Z | 5 | 03956 |
7900183-17 | 9 | 9Z | 5 | 90536 |
5N5105-001-16 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
4171402-713 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
B95211A0035B100 | 2 | ZG | 9 | C0426 |
122200-1036 | 9 | 48 | 5 | 30184 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |