מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN6229-12 | 2 | XX | X | 88044 |
83894 | 1 | ZA | 5 | 55972 |
BPD83894 | 1 | XX | X | 71025 |
AN6229-12 | 1 | XX | X | 81352 |
2008-4A016 | 9 | XX | X | 80107 |
A12008-4A016 | 9 | XX | X | 80107 |
AI2008-4A016 | 9 | XX | X | 80107 |
83894 | 9 | ZA | 5 | 06848 |
83894 | 9 | ZA | 5 | 55284 |
SS122-8-016 | 9 | XX | X | 15555 |
CWSS122-8-016 | 9 | XX | X | 15555 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |