| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| A3897S279 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| A3897W803 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| A3897W803 | 2 | XX | X | 09136 |
| 7340398 | 2 | XX | X | 19207 |
| A3897S279 | 2 | XX | X | 60038 |
| 32MU2147 | 2 | XX | X | 76040 |
| N26321A | 9 | XX | X | 56442 |
| 501105 | 9 | XX | X | 08683 |
| 423015 | 9 | XX | X | 65282 |
| A3897S279 | 9 | XX | X | 78500 |
| A3897W803 | 9 | XX | X | 78500 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |