| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| C93082 | 2 | 9Z | 5 | 11083 |
| 177030-103 | 2 | XX | X | 10001 |
| 484173 | 2 | XX | X | 10001 |
| 6F5933 | 2 | XX | X | 11083 |
| GB55 | 2 | XX | X | 60380 |
| GB55X | 2 | XX | X | 60380 |
| C80716 | 2 | XX | X | 45510 |
| C93082 | 2 | ZZ | 5 | 06KW9 |
| 866707-7 | 2 | 9Z | 6 | 99551 |
| C93082 | 9 | XX | X | 64959 |
| 137-005-9409 | 2 | KZ | A | 70210 |
| C93082 | 9 | 9Z | X | 70408 |
| 709502 | 9 | XX | X | 00000 |
| C93082 | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |