| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 80116-562 | 2 | ZZ | 2 | 73030 |
| EB5625 | 2 | TA | 4 | 01121 |
| N7000P56205 | 2 | XX | X | 02989 |
| 941-562 | 2 | 9Z | 4 | 90073 |
| 286-941562-001 | 2 | 9Z | 4 | 90073 |
| SCD80116-562 | 9 | TA | 2 | 07148 |
| SCD80116-562 | 9 | TA | 2 | 73030 |
| 80116-562 | 9 | ZZ | 2 | 07148 |
| 810E-31175 | 2 | ZG | 6 | A0199 |
| N7000P56205 | 2 | XX | X | 24446 |
| 26BT1/2 5/6KP0RM10 | 9 | TX | 3 | 75042 |
| GBT1-2 562J | 9 | TA | 4 | 75042 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |