מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
002228 | 2 | SE | 4 | 19497 |
002230 | 2 | SE | 4 | 19497 |
002231 | 2 | SE | 4 | 19497 |
002232 | 2 | SE | 4 | 19497 |
002233 | 2 | SE | 4 | 19497 |
66C64099-1 | 9 | SE | 2 | 98750 |
CAD61227-1 | 9 | XX | X | 13511 |
CAD61227-3 | 9 | XX | X | 13511 |
CAD61227-4 | 9 | XX | X | 13511 |
CAD61227-5 | 9 | XX | X | 13511 |
CAD61227-6 | 9 | XX | X | 13511 |
66C64099-2 | 9 | SE | 2 | 98750 |
66C64099-3 | 9 | SE | 2 | 98750 |
66C64099-4 | 9 | SE | 2 | 98750 |
66C64099-5 | 9 | SE | 2 | 98750 |
66C64099-6 | 9 | SE | 2 | 98750 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |