מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5590688 | 1 | ZZ | 4 | 7X677 |
1521826 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
1826 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
4002903 | 2 | AX | 5 | 6N299 |
5590688 | 2 | AX | 4 | 24617 |
5590688 | 9 | AX | 4 | 70040 |
1521826 | 9 | AX | 5 | 70040 |
1826 | 9 | AX | 5 | 70040 |
5591132 | 9 | AX | 5 | 70040 |
855758 | 9 | AX | 5 | 70040 |
5591132 | 2 | XX | X | 24617 |
855758 | 2 | XX | X | 24617 |
1521826 | 9 | XX | X | 24617 |
1826 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |