מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
503742 | 2 | XX | X | 77640 |
7540247 | 2 | XX | X | 19207 |
10UU01304 | 2 | XX | X | 62265 |
10VV01304 | 2 | XX | X | 62265 |
5Y7148 | 2 | XX | X | 95201 |
251020 | 9 | XX | X | 08683 |
503742 | 9 | AX | 5 | 22852 |
BB4133 | 9 | AX | 5 | 56442 |
503742 | 2 | XX | X | 77640 |
7540247 | 2 | XX | X | 19207 |
10UU01304 | 2 | XX | X | 62265 |
10VV01304 | 2 | XX | X | 62265 |
5Y7148 | 2 | XX | X | 95201 |
503742 | 9 | AX | 5 | 22852 |
BB4133 | 9 | AX | 5 | 56442 |
251020 | 9 | XX | X | 08683 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |