מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
P2441PCP2499-413 | 2 | XX | X | 34228 |
P2499PCP2499-413 | 2 | XX | X | 34228 |
496H111PC10 | 2 | XX | X | 70487 |
2100-935086PC11 | 2 | XX | X | 80064 |
2100-935087PC11 | 2 | XX | X | 80064 |
2100-983080PC11 | 2 | XX | X | 80064 |
2100-983081PC11 | 2 | XX | X | 80064 |
2409-1016557PCP2499-413 | 2 | XX | X | 80064 |
2409-923578PCP2499-413 | 2 | XX | X | 80064 |
4200-3167378PC10 | 2 | XX | X | 80064 |
461813 | 2 | XX | X | 77068 |
496H111PC10 | 2 | XX | X | 03966 |
406950PC461813 | 2 | ZA | 5 | 77068 |
406950PC461813 | 9 | ZA | 5 | 06840 |
461813 | 9 | ZA | 5 | 06840 |
7414450 | 9 | XX | X | 00000 |
SP1705 | 9 | XX | X | 24785 |
461813 | 1 | ZZ | 5 | 59364 |
406950PC461813 | 1 | ZZ | 5 | 59364 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |