| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RELEASE4827 | 1 | TX | 3 | 80131 |
| 2N3444 | 1 | TX | 3 | 01295 |
| 2N3444 | 1 | TX | 3 | 04713 |
| 2N3444 | 2 | 48 | 4 | 80131 |
| 2N3444 | 2 | TX | 3 | 30043 |
| 2N3444 | 2 | TX | 3 | 31338 |
| 2N3444 | 2 | TX | 3 | 34156 |
| 432208065080 | 2 | ZN | 3 | H1418 |
| 2N3444 | 9 | TX | 3 | 07263 |
| 2N3444 | 9 | TX | 3 | 33178 |
| MM1008 | 9 | 9Z | 4 | 04713 |
| 2N3444 | 9 | TX | 3 | 34428 |
| 2N3444 | 9 | TX | 3 | 14433 |
| 2N3444 | 9 | TX | 3 | 12040 |
| 2N3444 | 9 | TX | 3 | 15818 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |