מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN935B10 | 2 | XX | X | 88044 |
20500-20 | 1 | ZZ | 5 | 64547 |
N407G39C11 | 1 | XX | X | 03538 |
N407P39C11 | 1 | XX | X | 03538 |
7539402 | 1 | XX | X | 19207 |
N407G39C11 | 1 | XX | X | 24446 |
N407P39C11 | 1 | XX | X | 24446 |
20500-20 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
2050020 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
20500-20 | 9 | 48 | 5 | 06840 |
20500-20 | 9 | 48 | 5 | 83298 |
20500-20 | 9 | 48 | 5 | 14892 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |