| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 7C7010 | 2 | TG | X | 95201 |
| 3UU0770 | 2 | TG | X | 62265 |
| 01HBA368AP9 | 2 | TG | X | 76040 |
| 101HBA385 | 2 | TG | X | 76040 |
| R484 | 2 | TG | X | 76110 |
| 707010 | 2 | TG | X | 95201 |
| 7348348 | 2 | TG | X | 19207 |
| BB12071 | 9 | TU | 5 | 56442 |
| Z15-2PLP173 | 9 | TG | X | 72260 |
| 422892 | 9 | TG | X | 65282 |
| 150-6-173 | 9 | TG | X | 36479 |
| Z15-2P173 | 9 | TG | X | 36479 |
| Z15-2PLP173 | 9 | TG | X | 36479 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |