מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
A540A407-101 | 1 | TU | A | 88818 |
A540A407-102 | 1 | TU | A | 88818 |
A540A407-103 | 1 | TU | A | 88818 |
027-0453-139 | 2 | CX | 6 | 05041 |
C235A114-9 | 2 | CX | A | 09966 |
050-2501-503 | 2 | ZZ | 5 | 77820 |
A540A102-103 | 2 | CX | A | 88818 |
13942774-6 | 2 | ZF | 5 | FAQ15 |
13942774-6 | 9 | ZF | 5 | F6151 |
050-2501-503 | 9 | CX | 6 | 31413 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |