מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2503687-212 | 2 | 9Z | 2 | 07187 |
SZG218-212 | 1 | ZZ | 5 | 5V1P1 |
1N757A | 2 | XX | X | 80131 |
521-024-024 | 2 | ZG | 3 | C3141 |
521-024-024 | 2 | ZG | 3 | A1997 |
44371 50216 | 2 | ZG | 3 | D8385 |
TK5800600-3209 | 2 | ZG | 3 | D8385 |
11-09990-00 | 2 | 9Z | 4 | 15476 |
E2650-2 | 2 | 9Z | 5 | 01295 |
DZ760624H | 2 | 9Z | 5 | 12954 |
SZG218-212 | 9 | 9Z | 5 | 04713 |
1109990-00 | 9 | 9Z | 6 | 15476 |
353-2722-000 | 9 | 75 | 6 | 95105 |
1N757A | 9 | ZF | 6 | 03877 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |