מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
109260 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
217022 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
S1571 | 2 | XX | X | 11083 |
5858 | 2 | XX | X | 23382 |
13X427 | 2 | XX | X | 58275 |
11083 | 2 | ZA | 6 | ZA045 |
S1571 | 2 | ZA | 6 | ZA045 |
11083 | 2 | ZA | 6 | ZF912 |
S1571 | 2 | ZA | 6 | ZF912 |
11083 | 2 | ZA | 6 | ZY243 |
S1571 | 2 | ZA | 6 | ZY243 |
S1571 | 2 | ZK | 2 | U3363 |
J5-715 | 9 | KZ | 5 | 47805 |
MD3285 | 9 | XX | X | 76558 |
X1-31 | 9 | XX | X | 15586 |
109260 | 9 | XX | X | 24617 |
217022 | 9 | XX | X | 24617 |
715JA3 | 9 | XX | X | 30760 |
J5-715 | 9 | XX | X | 30760 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |