| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| U113U | 2 | XX | X | 81349 |
| MILC12520 | 1 | XX | X | 81349 |
| 372-1190-00 | 1 | XX | X | 13499 |
| MS35128 | 1 | XX | X | 96906 |
| U113U | 1 | XX | X | 80058 |
| 10-1167-330-00 | 2 | ZG | 3 | D1901 |
| 503 | 2 | ZG | 3 | D2630 |
| 372-1190-00 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
| 372-1190-000 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
| 10-1167-33-00-0 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| 5800041-0023-001 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| 8500041-0023-001 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| 7101-62-11-11 | 2 | ZG | 6 | D8060 |
| 168073201 | 2 | ZG | 6 | D9913 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |