| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 00044 | 1 | ZZ | A | 14153 |
| 1023 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| PH270A | 2 | XX | X | 66289 |
| 48821 | 2 | XX | X | 79150 |
| 62000 | 2 | XX | X | 79150 |
| 1023 | 2 | XX | X | 16764 |
| 1023 | 9 | XX | X | 24617 |
| 125G20 | 9 | XX | X | 80201 |
| 6318 | 9 | XX | X | 80201 |
| 40018 | 9 | XX | X | 76680 |
| 43-1119 | 9 | XX | X | 76680 |
| 43-1119 | 9 | XX | X | 81596 |
| 1023 | 1 | ZZ | 5 | 1LW55 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |