דגם או מק"ט: 51675D
אודות מוצר זה
בסך הכל עמום. 21.312 אינץ' ב-6.250 אינץ'. ב-9,500 אינץ'. ZZZSGNONE
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מחשב לקביעת שני גורמי ניווט או יותר הקובע את מיקומו, מסלולו ומרחקו של כלי טיס, טיל, כלי שיט או רכב קרקעי. אין להשתמש אם חל רעמת פריט ספציפית יותר. ראו גם מחשב, גובה-אזימית; מחשב, אזימוט; מחשב, ניווט פצצות; מחשב, תיקון; מחשב, קורס-מרחק; מחשב, מנהל טיסה; מחשב, כותרת; מסלול כותרת מחשב; מחשב, מספר מאך; מחשב, שונות מגנטית; מחשב, מיקום נוכחי; מחשב, טווח; תיקון מחשב, מהירות ורוחב; מחשב, נתוני ייצוב; מחשב, יירוט מטרה; ומחשב, מסלול.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
שיטה 50.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
שקית חסינת אדים, אטומה.
Mil-prf-26514, סוג i, class 2, דרגה c, קצף פוליאוריתן גמיש, טווח עומס כבד.
אין דרישה.
Parts & Accessories For Direction Finding Compasses and Other Navigational Instruments and Appliances
Marine Engines, Parts
Parts and Accessories Of Navigational Instruments and Appliances
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
ציוד וציוד משרדי ובית ספרי כולל מכונות משרדיות, ריהוט וכלי כתיבה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
86,461.20 and 111,164.40 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7H--009 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7H--009 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7H--009 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 7H--009 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
51675D | 2 | HD | 3 | 64846 |
51675D | 9 | XX | 5 | 03848 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |