דגם או מק"ט: 92500-19
אודות מוצר זה
שסתום הקלה אוטומטי C/O, ידית, רגלי ערימה, ציר ניתן להפרדה, כלים שקועים, הרכבת מסגרת קצה עם אטם; שם על DWG = מקרה, מעבר; תפקידה של יחידה זו הוא שהיא מאכלסת פריט הבודק את מתקן הפיר והתלקחות על סיפון המטוס לאמצעי נגד; פריט זה מבצע בדיקה למתח תועה של מנגנון הירי
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
נרתיק שתוכנן במיוחד עבור ציוד בדיקה ומדידה חשמלי-אלקטרוני. זה עשוי להיות מתוכנן כדי להגן מפני זעזועים ורטט.
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 92500-19 | 2 | ZZ | 5 | 74284 |
| 179964-0002 | 2 | ZZ | 1 | 19397 |
| 179964 | 9 | ZZ | 1 | 19397 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||