דגם או מק"ט: 3631059
אודות מוצר זה
צינור ניילון בקוטר 0.62 אינץ '
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2590-01-558-3121 | Vehicular Components Bracket |
NSN 2540-01-558-3137 | Air Conditioning-h Duct Assembly |
NSN 2540-01-558-3307 | Vehicular Heating A Air Diffuser |
NSN 4730-01-558-3421 | Pipe Plug |
NSN 2530-01-558-3986 | Steering Tie Rod |
NSN 5930-01-558-4083 | Toggle Switch |
NSN 6220-01-558-4096 | Vehicular Light Socket |
NSN 6240-01-558-4104 | Incandescent Lamp |
NSN 5935-01-558-4113 | Electrical Co Shield Termination |
NSN 2930-01-558-4160 | Radiator Core |
NSN 2530-01-558-4263 | Steering Gear Arm |
NSN 2520-01-558-4379 | Vehicular Universal Joint Yoke |
NSN 2510-01-558-4415 | Vehicular Air Spring |
NSN 5305-01-558-4430 | Machine Screw |
NSN 2540-01-558-4455 | Air Conditioning-h Duct Assembly |
NSN 5365-01-558-5073 | Ring Spacer |
NSN 4730-01-558-5102 | Pipe Elbow |
NSN 5305-01-558-5136 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 2540-01-558-5471 | Air Conditioning-h Duct Assembly |
NSN 5310-01-558-5658 | Flat Washer |
NSN 4720-01-558-5674 | Nonmetallic Tubing |
NSN 5325-01-558-5676 | Retaining Ring |
NSN 5305-01-558-5683 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 4720-01-558-5685 | Nonmetallic Tubing |
NSN 3110-01-558-5687 | Annular Ball Bearing |
NSN 4720-01-558-5699 | Nonmetallic Tubing |
NSN 5305-01-558-5704 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 4720-01-558-5707 | Nonmetallic Tubing |
NSN 4720-01-558-5713 | Nonmetallic Tubing |
NSN 4320-01-558-5715 | Liquid Pump Housing |
NSN 2530-01-558-6078 | Steering Tie Rod |
NSN 2520-01-558-6119 | Vehicular Propeller Shaft |
NSN 2540-01-558-6472 | Vehicular Electrical Control Box |
NSN 2910-01-558-6500 | Starting Aid Ether Parts Kit |
NSN 4720-01-558-6754 | Nonmetallic Tubing |
פריט בעל צורות צינוריות משתנות יצוק או מושחל מחומר אל-מתכתי. הוא כולל צינורות פלסטיק שטוחים המיועדים להרחבה לשימוש וצינורות גומי המיועדים לייצור למכשירי איטום ו/או ריפוד. לא כולל צינור, לא מתכתי וצינור (כפי ששונה).
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
אטמו או סתמו את כל הפתחים ושמרו בשיטה 10.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
90.95 and 127.33 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
3631059 | 2 | ZZ | 5 | 45152 |
3631059 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |