דגם או מק"ט: 36741163
אודות מוצר זה
Rectangular metal
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3020-01-021-8961 | Bevel Gear |
NSN 3020-01-022-3663 | Bevel Gear Sector |
NSN 3020-01-185-6149 | Helical Gear |
NSN 2815-01-185-8123 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 3020-01-186-0868 | Idler Assembly Pulley |
NSN 4140-01-186-0870 | Cooling Blower |
NSN 2805-01-186-0874 | Engine Camshaft |
NSN 2910-01-186-0928 | Metering And Distribut Fuel Pump |
NSN 2910-01-186-0929 | Metering And Distribut Fuel Pump |
NSN 3040-01-187-1224 | Idler Pulley Cover Assembly |
NSN 5945-01-187-2074 | Electrical Solenoid |
NSN 2910-01-187-2244 | Overflow Valve |
NSN 2910-01-187-2329 | Fuel Injection Nozzle |
NSN 2910-01-187-2535 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-187-5240 | Body Hub |
NSN 4320-01-187-7005 | Lube Oil Pump |
NSN 2910-01-187-7006 | Fuel Pump Roller Tappet |
NSN 2910-01-187-7007 | Fuel Pump Control Sleeve |
NSN 2815-01-187-7156 | Oil Pan |
NSN 2815-01-187-7163 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 3040-01-188-1260 | Hub Clamp |
NSN 3020-01-188-3272 | Helical Gear |
NSN 3040-01-188-3604 | Hub Clamp |
NSN 3020-01-188-3676 | Idler Assembly Pulley |
NSN 2910-01-188-3678 | Roller Tappet Cap |
NSN 2910-01-191-0684 | Cylinder Oil Spray Nozzle |
NSN 2815-01-191-6648 | Engine Poppet Valve Rocker Arm |
NSN 2815-01-191-9418 | Engine Camshaft |
NSN 4310-01-192-4478 | Air End Compressor |
NSN 5342-01-192-4515 | Hose Support Bracket |
NSN 5995-01-192-4607 | Branched Wiring Harness |
NSN 4820-01-192-4616 | Directional Control Linear Valve |
NSN 9340-01-192-5586 | Glass Tubing |
NSN 2530-01-192-5935 | Tie Plate |
NSN 3040-01-192-5936 | Jack Crank Shaft |
בית אטום למנגנון הפנימי של מכונה המגדיל את לחץ האוויר הנכנס לפני שחרורו. משועמם עבור חלקי רכיבים קשורים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
סתום או אטם את כל הפתחים ושמור באמצעות שיטה 20.
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Parts Nesoi, Of Compressors Other Than Refrigerating and Air Conditioning Compressors
Industrial Engines
Parts For Air Or Vacuum Pumps, Air Or Other Gas Compressors and Fans; Parts Of Ventilating, Recyling Or Cooker Hoods Incorporating A Fan
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
8,847.58 and 11,375.46 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12C2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12C2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12C2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12C2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
36741163 | 2 | AX | E | 33968 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |