דגם או מק"ט: 46875
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4310-01-050-7705 | Compressor Instrument Panel |
NSN 4310-01-050-7707 | Pressure Regulator |
NSN 4310-01-050-7710 | Compressor Coupling Housing |
NSN 2530-01-050-9193 | Brake Shoe Set |
NSN 4310-01-050-9227 | Compressor Intake End Cover |
NSN 4310-01-050-9228 | Compressor Oil Seal Cover |
NSN 4310-01-050-9229 | Air Compressor Rotor |
NSN 4310-01-050-9230 | Compressor Rotor Shaft |
NSN 4310-01-050-9231 | Compressor Non Intake End Cover |
NSN 4310-01-051-1159 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2540-01-051-6354 | Chain Shaft |
NSN 2540-01-051-6355 | Chain Link |
NSN 2540-01-051-7496 | Trailer Drawbar |
NSN 2920-01-054-2158 | Plunger Assembly |
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
Mil-prf-21260, שמן סיכה משמר ופריצה, מנוע בעירה פנימית, דרגה 10, 30 או 50.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
46875 | 9 | SB | 2 | 16004 |
46875 | 9 | SB | 2 | 16004 |
46875 | 9 | SB | 2 | 16004 |
46875 | 9 | SB | 2 | 16004 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |