דגם או מק"ט: 4-78439
אודות מוצר זה
פיר הוא 6C מפרק כפול
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4720-01-394-6222 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-395-0469 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-395-8821 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-398-4525 | Sediment Strainer Element |
NSN 4730-01-398-4527 | Pipe To Tube Straight Adapter |
NSN 4710-01-398-4528 | Metallic Bent Tube |
NSN 4720-01-398-4529 | Nonmetallic Hose |
NSN 4730-01-398-4530 | Hose Clamp |
NSN 4730-01-398-4532 | Tube Tee |
NSN 4730-01-398-4533 | Pipe Nipple |
NSN 4730-01-398-4534 | Pipe Flange |
NSN 4730-01-398-4535 | Tube Tee |
NSN 4720-01-398-4685 | Multi- Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2530-01-398-5344 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2530-01-398-5576 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-01-398-5578 | Wheel Hub Cap |
NSN 2530-01-398-5580 | Wheel Hub Cap |
NSN 4730-01-398-5581 | Flange To Pipe Elbow |
NSN 2510-01-398-5583 | Engine Mount Bracket |
NSN 3020-01-398-5584 | Spur Gear |
NSN 2530-01-398-5585 | Brake Drum |
NSN 3040-01-398-5586 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-398-5588 | Mechanically Actuated Spindle |
NSN 3020-01-398-5590 | Groove Pulley |
NSN 3020-01-398-5591 | Spur Gear |
NSN 4710-01-398-5592 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-398-5593 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-398-5594 | Metal Tube Assembly |
NSN 4820-01-398-5595 | Directional Control Linear Valve |
NSN 3040-01-398-5596 | Remote Control Lever |
NSN 4730-01-398-5597 | Tube Coupling |
NSN 4730-01-398-5598 | Pipe Cap |
NSN 2530-01-398-5599 | Horn Button Cover |
NSN 3040-01-398-5600 | Nonaircraft Mechanical Actuator |
NSN 3040-01-398-5601 | Remote Control Lever |
פריט המורכב ממוט מתכת גמיש או פיר, גמיש עם סיומות ספציפיות, שתוכנן במיוחד להעברת כוח, הפעלת שלטים רחוקים וכדומה. עבור פריטים המיועדים להיות סגורים במעטפת, ראה ליבה מכלול פיר גמיש; ראה גם צימוד, פיר, גמיש.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,819.80 and 3,947.72 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
4-78439 | 2 | ZZ | 5 | 77873 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |