דגם או מק"ט: DS-842678
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2520-01-198-0491 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2520-01-198-0492 | Carrier Assembly |
NSN 2520-01-198-0495 | Output Oil Pump |
NSN 4320-01-198-0497 | Pump-motor Hydraulic Cover |
NSN 2520-01-198-0498 | Diaphragm Assembly |
NSN 2520-01-198-0499 | Carrier Assembly |
NSN 3040-01-198-0501 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2520-01-198-0502 | Carrier Assembly |
NSN 2520-01-198-0505 | Valve Brake Regulator |
NSN 3040-01-198-0713 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2520-01-203-9885 | Val Cover Assembly |
NSN 3040-01-203-9886 | Shouldered Shaft |
NSN 3120-01-203-9887 | Sleeve Bushing |
NSN 4820-01-204-9941 | Valve Cap |
NSN 4820-01-204-9942 | Valve Cap |
NSN 4320-01-205-2502 | Pump-motor Hydraulic Cover |
NSN 4820-01-213-0035 | Valve Plug |
NSN 2530-01-213-1625 | Brake Pneumatic Valve |
NSN 5340-01-213-8017 | Access Cover |
NSN 4820-01-213-8023 | Valve Seat |
NSN 4730-01-213-8049 | Valve Signal Plug |
NSN 4730-01-213-8050 | Transmission Valve Plug |
NSN 4730-01-213-8051 | Lockup Timer Valve Plug |
NSN 4820-01-213-8098 | Directional Control Linear Slide |
NSN 4820-01-213-8723 | Valve Disk |
NSN 5330-01-214-1479 | Metal Seal Ring |
NSN 4730-01-214-1562 | Valve Signal Plug |
NSN 2590-01-214-1563 | Spring Spacer Retainer |
NSN 4820-01-214-1614 | Directional Control Linear Slide |
NSN 4820-01-214-1615 | Directional Control Linear Slide |
NSN 3040-01-214-3145 | Shouldered Shaft |
NSN 2520-01-214-3150 | Friction Clut Intermediate Plate |
NSN 2520-01-214-3154 | Priority Valve |
NSN 3040-01-214-3155 | Straight Shaft |
NSN 2520-01-214-3157 | Reservoir Equalizer Valve |
פריט בעל צורה לא סדירה, המסתובב סביב ציר, או מחליק בתוך גבולות, המפעיל חלקים אחרים על ידי מגע כדי לשנות את הכיוון, המהירות ו / או התזמון של חלק בתנועה. פיר אינו כלול. זה בדרך כלל חלק גל זיזים (כפי שונה).
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Camshafts and Crankshafts, Nesoi
Industrial Engines
Transmission Shafts (including Cam and Crank Shafts) and Cranks
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
12/17 | 11/18 |
---|---|
20.00 | 20.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
672.95 and 942.13 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
DS-842678 | 2 | ZZ | 6 | 90166 |
842678 | 9 | AX | A | 90166 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |