דגם או מק"ט: 6062HK30
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5330-01-623-3018 | Gasket |
NSN 5330-01-631-8390 | Metal Seal Ring |
NSN 5330-01-632-2098 | Gasket |
NSN 5330-01-632-2102 | Gasket |
NSN 4330-01-632-2160 | Liquid Fuel Filter-separator |
NSN 4730-01-632-5899 | Pipe Elbow |
NSN 4730-01-632-5904 | Pipe Elbow |
NSN 4710-01-644-9673 | Metallic Tube |
NSN 4720-01-645-3307 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5330-01-645-8711 | Metal Seal Ring |
NSN 2815-01-646-2828 | Heater Block Kit |
NSN 2990-01-646-6029 | Vacuum Regulator Assembly |
NSN 4710-01-647-2500 | Metallic Tube |
NSN 5995-01-648-8374 | Wiring Harness |
NSN 5330-01-648-9266 | Metal Seal Ring |
NSN 4720-01-648-9435 | Nonmetallic Hose |
NSN 5945-01-648-9449 | Solid State Relay |
NSN 2815-01-649-0084 | Lower Rocker Cover |
NSN 2030-01-649-6439 | Rubber Boot Cover |
NSN 4730-01-653-6144 | Pipe Elbow |
NSN 2910-01-653-6371 | Air Cleaner Guard |
NSN 5895-01-654-3192 | Electrical Noise Limiter |
NSN 2990-01-654-5339 | Surge Tube |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
130,693.50 and 168,034.50 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
6062HK30 | 2 | ZZ | 6 | 72582 |
204412 | 2 | ZZ | 6 | 72582 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |