דגם או מק"ט: J402-CA-400
אודות מוצר זה
WT נפץ נטו. ספינה 1.340 ליברות, אחסון נפץ WT.1.340 ליברות, הובלה נפיצה WT.1.340 ליברות; 1.4 מחלקה לסיכון ביטחוני; 00 מרחק בניין מיושב; קבוצת כיבוי אש סוג I; רכיב אחסון. קוד S; אני בכיתה של משמר החופים; J402-CA-400 F/HARPOON; לבן, C / O מסגרת אחורית 724695-101, שליטה ASSY דלק 722825-2, משאבת דלק ומדידה 722986-4; PKG.1 לכל מיכל קצף 722758
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
יחידת כוח מסוג בעירה רציפה, יכולה להיות עם או בלי מיכל, שנועדה להפעיל דחף. המאפיינים הפיזיים העיקריים שלו כוללים מדחס אוויר, תאי בעירה וטורבינת גז. עקרון ההפעלה הוא כדלקמן: אוויר אטמוספרי מוכנס ליחידה שבחזיתה, דחוס, מחומם על ידי בעירה של דלק, מורחב דרך טורבינת הגז ונפלט במהירות גבוהה. הוא עשוי לשלב תכונות כדי לשנות את כיוון הדחף.
Turbojet Aircraft Turbines (engines) Other Than For Civil Aircraft, Of A Thrust Not Exceeding 25 Kn
Engines and Turbines For Military Aircraft
Turbojet Engines
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
182,000.00 and 234,000.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | 8E--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | 8E--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | 8E--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
SOS: | NCB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | C |
MGMT CTL: | 8E--BV- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | במקרה של נידון או חוסר שירות כלכלי, יש להשליך על ידי המפעיל/הצוות |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
J402-CA-400 | 1 | JG | 5 | 30003 |
719401-2 | 2 | JG | 5 | 03104 |
J402-CA-400 | 1 | JG | 5 | 30003 |
719401-2 | 2 | JG | 5 | 03104 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |