דגם או מק"ט: 12277040
אודות מוצר זה
הרכבה המורכבת מ- DIM. הבא נתמך על ידי FSCM 19207 P/N 12277040; 14 חוט מד FSCM P/N M13486/1-5, אורך כולל של ענף ראשי הוא 143.000 אינץ ', המכיל 3 סניפים ו -5 ענפים משניים בסוף הענף הראשי EA 4.000 אינץ 'אורך; ענף 1 הוא 14.000 INS מ RECEPTACLEEND, 31.000 INS אורך, בתוספת 2 סניפים משניים 4.000 INS LG; ענף 2 הוא 17.000 אינץ 'מקצה כלי קיבול, 8.000 אורך, בתוספת 2 ענפים משניים באורך 4.000 אינץ 'וענף משני אחד באורך 11.000 אינץ '; ענף 3 הוא 91.000 אח"מ מענף שני, 8,000 אח"מ אורך, ועוד 2 ענפים משניים באורך 4,000 אינץ '; רתמה, חיבורים למערכת אור
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מחלקת הצבא
מחלקת הצבא
מחלקת חיל הים
מחלקת חיל הים
מחלקת חיל האוויר
מחלקת חיל האוויר
חיל הנחתים של ארצות הברית
חיל הנחתים של ארצות הברית האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Insulated Ignition Wiring Sets & Wiring Sets For Vehicles, Aircraft Or Ships
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Ignition Wiring Sets and Other Wiring Sets Of A Kind Used In Vehicles, Aircraft Or Ships
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
241.80 and 338.52 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | 12B2--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | 12B2--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | 12B2--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | Z |
| MGMT CTL: | 12B2--- |
| USC: | M |
| REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
| SOS: | SMS |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | 9B----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | V |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | 9B----- |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | J21NTX- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | J21NTX- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | J21NTX- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | F |
| MGMT CTL: | J21NTX- |
| USC: | A |
| REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | N |
| MGMT CTL: | SF9---N |
| USC: | F |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | SMS |
| AAC: | Z |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | N |
| MGMT CTL: | SF9---N |
| USC: | F |
| REC REP CODE DESC: |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 12277040 | 2 | AZ | 5 | 19207 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||